#business IT


25% ugorhat a bevételből azoknál a cégeknél, ahol nem tartanak fenn digitális ügyfélszolgálatot
 

25% ugorhat a bevételből azoknál a cégeknél, ahol nem tartanak fenn digitális ügyfélszolgálatot

A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek. Az új technológiákkal egyszerre több platformon lehet sokkal több ügyfelet kiszolgálni, a hiányuk pedig hamar megbosszulhatja magát: az előrejelzések szerint 2019-re bevételük 25 százalékát is elveszíthetik azok a cégek, amelyek nem fordítanak kellő figyelmet a digitalizációra.

hvg.hu hvg.hu

Ha azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, akkor nagyot téved
 

Ha azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, akkor nagyot téved

Nem újdonság, hogy az elmúlt 10-15 évben a technológiai fejlődés szinte egyetlen iparágat sem hagyott érintetlenül. De mi a helyzet az olyan magas emberi kreativitást igénylő bonyolult folyamatokkal, mint a marketing? Aki azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, az nagyot téved. Már ma is gépek adják el. Helyszíni beszámoló a 2018-as San Diegó-i Growth Hacking konferenciáról.

Dr. Kádas Péter Dr. Kádas Péter

Új divatot kell megtanulniuk a cégeknek, itt a hibrid IT
 

Új divatot kell megtanulniuk a cégeknek, itt a hibrid IT

A hibrid informatika fogalma már nem egészen újkeletű a szakmai informatikai berkekben, a valódi üzleti előnyt eredményező alkalmazása azonban még jókora megmérettetések elé állítja a cégeket. A Gartner jelentése szerint a felhőszolgáltatások növekedése és a hagyományos adatközponti szolgáltatások kiszervezésének csökkenése a hibrid infrastruktúra-szolgáltatások felé mozdítja el a piacot, melynek következtében 2020-ra a szervezetek 90 százaléka fog hibrid infrastruktúrákat használni.

hvg.hu hvg.hu

Vége a türelmi időnek, nem lehet tovább lazsálni: minden vállalkozásnál eljött a digitális átalakulás kora
 

Vége a türelmi időnek, nem lehet tovább lazsálni: minden vállalkozásnál eljött a digitális átalakulás kora

Nincs kivétel, a versenyképesség fenntartásához és a nyereségesség növeléséhez elengedhetetlen, hogy az üzemek digitális alapokra helyezzék működésüket – vélik a Schneider Electric szakértői. A digitalizáció azonban összetett fogalom, amely számos, egymásra épülő folyamatot foglal magában, és szinte minden szervezet esetében eltérő lépésekből áll. Más eszközök teszik eredményesebbé az üzemeltetést egy elektronikai gyártónál vagy éppen egy élelmiszeripari vállalatnál. Létezik azonban néhány olyan alapvető trend, amelyek követése minden esetben sikeresebbé és hatékonyabbá teszi a működést.

hvg.hu hvg.hu


SAP-t használ a munkahelyén? Itt egy apró meglepetés, ingyen letöltheti
 

SAP-t használ a munkahelyén? Itt egy apró meglepetés, ingyen letöltheti

Magyarországon is egyre többen kerülnek október végén halloweeni hangulatba. Van, aki ennek örül, van, aki kevésbé, sőt van olyan is, aki kifejezetten ellenzi az ünnep térhódítását. De bárhogy is, a Halloween kapcsán mindenki feldobhatja most egy kicsit megszokott munkakörnyezetét, melyet sokan napi 6-8 órában néznek.

hvg.hu hvg.hu


Nem kirakódarabokat akarunk venni, hanem egy egész doboz puzzle-t – ha lehet, már kirakva
 

Nem kirakódarabokat akarunk venni, hanem egy egész doboz puzzle-t – ha lehet, már kirakva

A vállalati informatikai infrastruktúra újragondolásával és egy erős partnerprogrammal szeretne minél több iparágban versenyelőnyt jelentő megoldásokat biztosítani a Dell. A vállalat keddi sajtótájékoztatóján elhangzott: a cégek ma már nem érnek rá innen-onnan tanácsokat és hardvereket kérni, mindenki komplett informatikai megoldásokat keres a problémáira.